پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151113
کمبود درآمد و مشکلات اقتصادي دغدغه اصلي اهالي مطبوعات و رسانه استان است
تاریخ انتشار : 1394/02/01 10:49:58
نمایش : 1142
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان عمده دغدغه خبرنگاران چهارمحال و بختياري را کمبود درآمد و وضعيت اقتصادي دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در ديدار اصحاب رسانه استان با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري ضمن تبريک سال همدلي و همزباني و فرا رسيدن ماه رجب گفت: 130 نفر در عرصه مطبوعات در استان فعاليت دارند.

کارگران اظهار کرد: 51 نشريه محلي که شامل شامل ۷ دو فصلنامه، ۱۰ فصلنامه، ۱۳ ماهنامه، ۹ دو هفته‌نامه، ۱۱ هفته‌نامه و يک روزنامه در عرصه خبري کار مي کنند.

وي از فعاليت 16 خبرگزاري در استان خبر داد و تصريح کرد: 76 خبرنگار در استان فعاليت دارند که 22 نفر از آنان عضو سيستم جامع مستند سازي سوابق و آثار خبرنگاران کشور اند.

کارگران عمده دغدغه خبرنگاران چهارمحال و بختياري را کمبود درآمد و وضعيت اقتصادي دانست و اظهار کرد: با دستگاه‌هاي اجرايي استان توافق شده تا آگهي‌ها و تبليغات خود را از کانال اداره کل ارشاد بين نشريات توزيع کنند تا عدالت بيشتر رعايت شود.
.وي از ايجاد مجتمع رسانه در شهرکرد خبر داد و تصريح کرد:رايزني ها با شهرداري شهرکرد صورت گرفته و قرار شد محلي با اجاره بهاي کمتر در اختيار رسانه‌ها قرار گيرد تا همه رسانه‌هاي فعال در استان در يک مکان تجميع شوند و اين امر به زودي محقق خواهد شد.کارگران با اشاره به سفر رياست جمهور به استان و قول فراهم‌سازي امکان آموزش رايگان به خبرنگاران گفت: چهارمحال و بختياري به عنوان اولين استان در کشور با همکاري فني و حرفه اي در سال جاري اين کلاسها را برگزار و به شرکت کنندگان گواهينامه بين المللي ارائه مي دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html